My Followers

Tentang Rohas, family dan segalanya yang berkaitan dengan hobi Rohas....

Monday, February 28, 2011

My 1st Teko Kotak...

Assalam.


My latest finding....Teko kotak Bunga Poppy.
Dah lama usha2 teko kotak rakan2 blogger yg lain,
yg selalu jumpa kat Amcorp Mall pun x de bunga yg Rohas kenan.


Walaupun harganya mahal, Rohas rembat jugak
sebab dah masuk ke kedai tuh....,
pantang Rohas kalau dah masuk kedai x beli barang.
Selalunya kalau Rohas ke kedai antik atau pasar karat,
Rohas mesti nak dapat yg lebih murah dari yg jual online
tp hat ni harganya pun lebih kurang online jugak.


Terkilan ler sikit sebab jauh Rohas berjalan tp pulangannya tak berbaloi.....
apa2pun Rohas redha, mungkin rezeki Rohas di tempat lain
bukan di kedai antik tu....


Mungkin hari ni kita dapat harga mahal,
esok2 kita dapat pulak harga runtuh,
mana tau...lusa pulak kita dapat barang FREE....
begitu la lumrah alam, ini semua rezeki Allah s.w.t.




Sekian, salam ceria.

2 comments:

  1. salam kak Rohas, semoga sihat ye, satu permulaan yang bagus kak mengumpul teko kotak ni, lari sekejap daripada aladin n the geng2 tuu, apapun tahniah ye, memang cantik bunga poppy tuu, boleh kata geng geng antik yang dah kumpul teko kotak semua ada bunga poppy ni, hi3.

    ReplyDelete
  2. salam rohas,
    inikah hasilnya? heheheh..kalau betul, begitulah regenyer..antara kita sanggup dengan tak saje hehe.. kalau rasa bleh dapat kat tempat lain takpe kalau tak alahai kang takbeli melopeh rasonyo..tak gitu..hehe.. ape2 pun tahniah untuk Rohas ye.. :)

    ReplyDelete

54489-238-BD4B8B32DB6D5CAFD2879951CD83A65E