My Followers

Tentang Rohas, family dan segalanya yang berkaitan dengan hobi Rohas....

Wednesday, February 23, 2011

Sekuntum Mawar Biru

As-Salam.

Setiap kali nampak yg biru2 jer, mesti Rohas kenan.
Tak kira la biru gelap ke, biru muda ke, biru turkoish ke....
Apalagi kalau yg biru tu nampak cantik sangat dimataku....
mmg sah2 Rohas rembat. Kalau masa tu tengah tak de duit pun,
sanggup korek mana2 dulu demi nak mendapatkan koleksi biru2....

Kebetulan memang rezeki Rohas nak dapat si biru ni,
pagi2 buta dah layan itenet, ternampak ler ros biru ni
masih belum berpunya,
apalagi....terus aje masuk meminang dr Onie.

Jom ler layan koleksi terbaru Rohas nih.....sudi2kanlah ya...


Suka sangat dengan sekuntum ros biru ni, lain dr yg biasa.....


Set for 4, 22 gold karat Imperial, Made in England.


Terserlah keayuan ros biru ni di cake platenya.



Teaset di bawah sinaran lampu kuning...



Set Trios.


Piring kuih & cawan, patern bunga kecil kat tepi piring tu
dah macam kain lace, emboss lagi....memang cantik ler....


Peti harta karunku....hasil hunting di JB masa CNY kelmarin.....
yg penting cantik & murah2 aje....



Sekian, selamat menjamu mata & salam ceria.

3 comments:

  1. As salam rohas..cantiknyaaaaa!!atie pon trpikat gak ngan set biru nie gak!!

    ReplyDelete
  2. cantiknya si biru ni kak rohas.,...tambah2 ada ros sekuntum tu...bekenan tgk..

    ReplyDelete
  3. Salam Rohas, alahai biru memang senantiasa menawan kalbu hehe..cantik cantik...lain dari yang penah akak tengok.. zany..akak pun berkenan hahaha..

    ReplyDelete

54489-238-BD4B8B32DB6D5CAFD2879951CD83A65E