My Followers

Tentang Rohas, family dan segalanya yang berkaitan dengan hobi Rohas....


Monday, June 28, 2010

KELLY'S GA.......LUMAYAN!!!

Salam,

Sejak 2 3 minggu ni mmg aku bz sangat....bz dgn family sendiri, pastu attend wedding yang x habis2 di Seremban sebelah my hubby family.

Actually ada a few n3 yang aku kena buat especially n3 EG.....barang dah terima dari Kak Intan minggu lepas tapi sbb aku belum snap lagi, so aku buat n3 Kelly dulu.

Pagi kelmarin sempat jugak aku wat blog walking.....tu yg terserempak dgn blog Kelly dan ternampaklah GA ni. Kelly ni pemurah....selalu bagi gift pada pengunjung blog. Aku jer yang terlambat.....org lain sumer dah jadi follower Kelly, so akupun cepat2 jadi follower dia, bagi komen dan link terus ke blog aku.
Blog Kelly ni best....sbb selain dari kisah pinggan mangkuk, ada jugak citer aktiviti lasak dan aktiviti masak2.
Jom kita tengok hadiah2 best GA Kelly ni.....

Hadiah pertama :
Set Ros Hitam ( Teko & 6 cawan + piring ) - aku suka ros hitam ni....
Piring bujur bunga kangkung & ros merah putih OC

Hadiah kedua :
Set Ros warna-warni ( Teko & 6 cawan + piring )
Pinggan bujur ( 2 )

Hadiah ketiga :
Set ceramic ( Teko & 4 cawan + piring )
Teko sakura - idaman hati ni....:)
Piring bulat ( ros pink )

N3 dah buat, harap2 dapat....hehehe

No comments:

Post a Comment

54489-238-BD4B8B32DB6D5CAFD2879951CD83A65E