My Followers

Tentang Rohas, family dan segalanya yang berkaitan dengan hobi Rohas....

Sunday, March 21, 2010

Breakfast dengan Ros Hitam

Salam Ahad yang ceria....,
Jom breakfast dengan koleksi ros hitam yang menawan ni......
Pagi tadi aku hanya sempat buat cucur bawang & kari sardin untuk familyku breakfast. Pulut durian tu aku masak malam semalam, dah kupanaskan pagi tadi untuk hidangan breakfast pagi ni.

Jom makan......


Koleksi aku ni....ibu & bapa dah bersatu cuma anak2nya je lum jumpa lagi....huhuhu

6 comments:

  1. salam rohas..Ni tak tahu nak cakap..antara terliur tengok makanan atau tergenang airmata tengok set ros. Fabulous.

    ReplyDelete
  2. salam shariff,
    thks bro....sudi singgah. dua2 pun boleh terliur hehehehe....:d

    ReplyDelete
  3. salam ....
    hmmmmm ..hidang dalam ros hitam ,bertambah selera tengok

    ReplyDelete
  4. ishhh...tak tahan tgk pulut durian dengan kuahnya tu...terliur..lama tak makan...nyum nyummm...

    ReplyDelete
  5. salam hanis, khaty.....
    pinggan cantik, hidangan pun menyelerakan eik..hehehe
    kalau singgah umah, leh la ana hidangkan...
    thks sudi singgah..:d

    ReplyDelete
  6. salam Kak.. wah penuh nostalgia le bf akk nie..mmg kena le pulut gan kuah durian tu. terkonang2....ada jemput2 bawang lagi... emmm sukeeeeeee..

    ReplyDelete

54489-238-BD4B8B32DB6D5CAFD2879951CD83A65E