My Followers

Tentang Rohas, family dan segalanya yang berkaitan dengan hobi Rohas....

Wednesday, July 20, 2011

2 ROSES CHINA

Salam 19 Sya'ban.

Tak lama lagi dah nak masuk bulan Ramadhan, bulan puasa. Sebelum berpuasa ni ler nak kemas rumah, cuci2 langsir, bersihkan segala habuk.....PML pun nak kemas jugak. PML-nya dah berlonggok2, lemari antik x de lagi....so kemas2 jer la apa yg patutkan....

Terlupa Rohas ada cawan2 2 roses, Made in China. Bunganya mmg cantik, padanan warnanya jugak sesuai sgt, itu yg nampak so sweet. Masa mula2 dpt cawan2 ni, Rohas ingat nak letgo jer....tp bila terlihat tekonya di blog SHAS, rasa macam dah jatuh cinta pulak kat bunga ni. Masih menanti tekonya....ntah bila la nak jumpa tu, tak pe la simpan dulu....kot2 ada rezeki Rohas esok lusa.

Jom tengok cawan ni....



Sekian dulu, n3 pendek hari ni, selamat menjamu mata.....daaaaa.

No comments:

Post a Comment

54489-238-BD4B8B32DB6D5CAFD2879951CD83A65E