My Followers

Tentang Rohas, family dan segalanya yang berkaitan dengan hobi Rohas....

Friday, June 10, 2011

RUMAH RAKAN BLOGGER/FB

Salam Petang Jumaat.

Mungkin rakan2 semua dapat agak Rohas di rumah siapa ni.
Macam pernah dilihat rumah ni....... tapi di mana ya????
Amacam rakan2... bestkan ID di rumah rakan kita ni, antik purba gitu....

Tengahari tadi Rohas berkesempatan menziarah rumah
kawan kita ni...NekDara Purba.
Memang best la rumah dia,
suka...sebab byk barang antik yg betul2 antik punya.
Sebenarnya dulu Rohas ni berjiran dengan Nek Purba
tapi kitorang tak pernah kenal.
Maklum ler duduk di bandar KL ni kalau berkerja
memang payah nak kenal jiran.
Bila Rohas join Kelab Antik,
baru ler kitorang berkenalan dan jadi rapat.
Pelikkan.....

Jom la kita skodeng rumah NekDara Purba ni.....

Rohas dihidangkan dengan Kuew Tiau Chinese Kong Fu
masakan Nek Purba, sodapppp hingga licin Rohas makan....hehehe




Kaki mesin Singer ni yg paling Rohas berkenan...antik banget!
(Sila abaikan model yg tak berbayar tu ya :) )

Kerusi Kopi Tiam pun.....idamanku.


Dah minat....puas ku telek2.





Sekian dulu, Happy Weekend...daaaa.

4 comments:

  1. salam kak rohas,
    awal baca entry akak tadi mcm dah rasa rumah nek purba...bila baca seterusnya betul rupanya tekaan saya...:)Banyaknya tiffin biru tu..macam nak rembat satu..hehehe

    ReplyDelete
  2. wsalam wan,
    rembat jer tiffin tu, berbaloi menyimpannya...cantikkk, akk mmg suka.
    thx singgah...sila dtg lagi :))

    ReplyDelete
  3. wahh,cantik nyer...terbaek!!!

    ReplyDelete
  4. Thank nuar,
    sila singgah lg ya :)

    ReplyDelete

54489-238-BD4B8B32DB6D5CAFD2879951CD83A65E