My Followers

Tentang Rohas, family dan segalanya yang berkaitan dengan hobi Rohas....

Sunday, May 15, 2011

BLUE SEASHELL or KERANG BIRU

Salam Petang Ahad.

Kelakar pulak bila PML ni Rohas panggil Kerang Biru, macam janggal jerkan....
Tapi collector semua tahu yg bunga ni orang panggil Seashell.
Koleksi bunga ni semuanya ada 4 kaler....Merah, Biru, Hijau Muda & Hijau Tua.
Tapi si Biru jugak yg jadi pilihan hati....

Walaupun bentuknya simple jer....kaler biru tu menaikkan serinya.
Tak tahu lah kalau pandangan orang lain tak cantik....
yg penting Rohas suka....(Aiman tak kisah.....)

Biru turkoish ni mmg my fav.....so klu dah nampak tu mmg x boleh nak corner2,
mesti rembat F1 punyaaaa.....



Mula2 dulu terjumpa si Aladin ni di Loken. Murah sgt reganya.
Walaupun topinya cedera tetap kurembat jua....

6 bulan selepas tu....terjumpa pulak dgn 2 bersaudara ni, ikhsan dr seorang sahabat
yg tinggal di N9.
Sukanya hati....lalala...

Baru2 ni dapat pulak 3 cawan ni dr. Klang...1 set ML, 2 set cawan SIKU. Suka....suka...suka...
Walaupun baru dapat 3 set tp Rohas suka sgt....mudah2an esok lusa dapat ler lg 3 set.

Si Kerang Biru dah berkumpul semuanya di Teratak Rohas.


Sekian dulu n3 kali ni, selamat menjamu mata....daaaaa.

4 comments:

  1. Tahniah k rohas, tertunai jua hasrat dihati walaupun x lengkap sepenuhnya... :)

    ReplyDelete
  2. Thx ju....sudi jengah2 akk, sila singgah lagi ya :)

    ReplyDelete
  3. cantik kak rohas...sy pun suka si biru ni..sy pun hampir lengkap nanti bila rajin sy n3 ye....

    ReplyDelete
  4. tq zany....wah zany pun ada koleksi seashell ni ya. koleksi zany mesti lg meletopss...jgn lupa wat tayangan ok :))

    ReplyDelete

54489-238-BD4B8B32DB6D5CAFD2879951CD83A65E