My Followers

Tentang Rohas, family dan segalanya yang berkaitan dengan hobi Rohas....


Friday, August 27, 2010

TIFFIN KUNING & KAUM KERABATNYA

Assalamualaikum
Salam 18 Ramadhan


N3 kali ini masih tentang koleksi tiffinku. Tiffin aku kali ni berwarna kuning polos. Ini ler tiffin yg aku mula2 collect masa aku terjebak dalam koleksi pinggan mangkuk antik. Rasanya ramai rakan blogger yang collect tiffin kuning & kaum kerabatnya ni sebab masa tu memang ramai yg jual online. Aku pun ambil kesempatan membelinya. Bukan tiffin saje yang aku beli malah mangkuk, periuk, kole, piring, teko dan kaum yg sewaktu dengannya...heheheh
So, korang layan gambar tiffin kuning & kaum kerabatnya nih ya....







Sekian, salam sayang...

No comments:

Post a Comment

54489-238-BD4B8B32DB6D5CAFD2879951CD83A65E