My Followers

Tentang Rohas, family dan segalanya yang berkaitan dengan hobi Rohas....


Sunday, May 9, 2010

MAKAN BERDAMAI .....ALA2 ENGLISH VANTAGE

Salam semua.....dan SELAMAT HARI IBU untuk semua rakan blogger yang bergelar Ibu.

Rasanya semua blogger menyambut Hari Ibu hari ini. Akupun tak terkecuali menyambut Hari Ibu dan Birthday anak sulungku siang tadi. Walaupun tidak dapat menyambut bersama Ibu tersayang tapi aku rasa happy sangat kerana aku dapat berkumpul bersama anak2ku.
Malam ni aku nak n3 pasal makan berdamai di majlis perkahwinan anak saudaraku minggu lepas. Syukur Alhamudillah semuanya dah selamat....tapi penatnya masih terasa hingga ke hari ni. Walaupun bukan majlis aku tapi kiranya aku mengerah keringat jugak menolong menjayakan majlis perkahwinan ini. Tugas aku menyiapkan meja pengantin untuk makan berdamai. So, siang2 lagi my niece dah merayu mintak tolong untuk siapkan meja pengantin yang ala English.
Memang aku awal2 nak bagi pinjam set vantage bersama gelas berkaki wexford aku untuk majlis perkahwinan ni......
Kawan2 semua layan le gambar2 ni ya......




Sekian, sampai jumpa lagi.....

No comments:

Post a Comment

54489-238-BD4B8B32DB6D5CAFD2879951CD83A65E