My Followers

Tentang Rohas, family dan segalanya yang berkaitan dengan hobi Rohas....


Friday, February 5, 2010

Koleksi Warisan Mak...

Salam........terlebih dulu aku nak ucapkan terima kasih pada rakan2 bloger yg sudi singgah kat blog aku yg tak seberapa ni... & yg dah jd followerpun. TQVM .......klau ada masa jenguk2lah lg ya.....


Today aku nak n3 pasal koleksi mak aku yg dah diturunkan pada aku. Aku tak tau ni bunga apa, kalau ada sape2 yg tau ni bunga apa, leh la bgtau kat aku ya....(budak baru belajar)....
Set teko cawan mini ni buatan Japan, mak beli masa aku masih bayi lagi. Kiranya umur dia lebih kurang umur aku le....40an tahun lebih, lama tu kan... tp set ni sumernya elok & berkilau2an lg.......layan la ya!

Tengah2 sibuk snap, ada jugak yg nak interprem....ini la syahir anak aku yg bongsu, dia pun nak posing dengan koleksi mama dia tu....

6 comments:

  1. Salam perkenalan Kak Ana... (ke kita sebaya jek.. hehehe) saya pun 40an jugak...

    cantik koleksi warisan Kak Ana ni ya... beruntung badan dapat mewarisi semua ini...

    Kak Ana duk KL kat mana? Azzah di Shah Alam...

    nanti Azzah follow akak ya... dan letak link di blog Azzah. Kak Ana pun link lah Azzah ya...

    ReplyDelete
  2. salam ziarah..waaalaa cantiknya tu...keturunan set sakura nie

    http://idacottage.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. cantiknya set ni....berkilau-kilauan lagi...

    ReplyDelete
  4. slm kenal..he..he..baru perasan ni..pe2 pun mgkuk kkung dah pos smalam..sy polow ye.

    ReplyDelete
  5. salam ziarah tuan rumah..Kalau tak salah set ini adalah Set Golden Sakura yg terkenal early 70..
    Set nie memang susah nak dapat..beruntunglah dpt mewarisi nya.-Sharif 64 D'CT Homemade.

    ReplyDelete
  6. salam perkenalan sumernya...., thks ziarah, follow & bg comment/info ni sbb akak sendiri pun x tau corak bunga ni...budak baru belajar....tqvm :)

    ReplyDelete

54489-238-BD4B8B32DB6D5CAFD2879951CD83A65E