My Followers

Tentang Rohas, family dan segalanya yang berkaitan dengan hobi Rohas....

Sunday, October 27, 2013

Birthday Dinner


Assalam.

24 October 2013 adalah birthday my hubby. Rohas dah janji dgn family 
nak belanja makan di Laman Grill dekat Bangi. 
Rohas tengok review psl restoren tu semua kata ok, 
so teringin jugak ler nak rasakan, maklum ler resepi dari 
Master Chef yg hot tu, Chef Zubir.

Semlmnya Along belikan Abahnya birthday kek utk yg ke 46 tahun. 
Semoga En. Hubby pjg umur, diberikan kesihan yg baik & rezeki yg 
melimpah ruah untuk menjaga kami sekeluarga. 
Kami sayang Abah :)


Dari rumah berkobar2 nak mkn western masakan Chef Zubir
 tp sgt kecewa bila kami sampai, semua table fully booked. 
Manager LG kata klu nak datang telefon dulu buat reservation. 
Tak sangka pulak hot smpi mcm tu sekali.

Snap picture restoren LG dari luar restoren sbg kenangan yg kitorg 
dh smpi ke sini tp x dpt mkn...huhuhuhu.


Kami x rasa nak tunggu hg ada meja kosong di LG sebab anak2 rohas semua dah kelaparan.
 Finally we all decide mkn nasi arab di Restoren Al Diafah bersebelahan dgn restoren LG.








Decor dlm restoren, nampak mewah!


Mixed hati, limpa & daging.

Mendy Lamb pilihan anak bujang - Syafiq.

Kabsah Lamb pilihan birthday boy.

Arabian spagethi pilihan Along - Syafiqa, tp x sedap sgt pon!

 BBQ Chicken - Arabian Western style, kering daaaa!



Decor restoren - Arabic style.

Bila Rohas dah bayar bil, mereka bagi goodie bag yg di dalamnya 
mengandungi kurma & manisan Arab.

Daaaaa......sampai sini dulu.

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

54489-238-BD4B8B32DB6D5CAFD2879951CD83A65E