My Followers

Tentang Rohas, family dan segalanya yang berkaitan dengan hobi Rohas....

Sunday, February 10, 2013

SI KOTAK ROSES...Idaman Kalbu

Salam. 
Si Kotak Twin Roses sudah berada di Teratak Rohas. Sebenarnya dah lama dapat si kotak ni, cuma masa dan keadaan jer yg tak mengizinkan Rohas buat entry awal. Bila cuti2 ni byk pula masa terluang baru ler dapat update blog. Kiranya dulu Rohas ingat dah tak dapat nak memilikinya, maklum ler kita selalu jer terlewat, org lain semua awal2 dah booked. Tapi kalau dah rezeki tak kemanakan! 
Jauh datangnya si kotak TR ni, nun di utara......
Terima kasih byk2 pada CPSK kerana sudi menjual si kotak ni pada kak Rohas.

V
V
V
V

Cantikkan si TR ni, bunganya pun terang, gold rimnya pun berkilat2....


Disaji dengan kuih serimuka....untuk minum petang.


Digandingkan bersama dengan cawan kopi tiam TR. 



Pandangan dari atas, penutupnya pun ada bunga rose, sukanyaaaaa :)


Sekian, dulu entry Rohas, jumpa lagi nanti ya!

1 comment:

  1. salam kak rohass...hihi..mcm nama kita jer kat atas tu...kita conpius tadi...dok belek2 balik buku business....tp nama yang beli nama rohana....nama akak ke tu? kalo betul la nama akak....serius sya mmg tak tau langsung akak yang beli...sebab nama selalu sya dok panggil kak rohas jer....:)

    ReplyDelete

54489-238-BD4B8B32DB6D5CAFD2879951CD83A65E